Thursday, October 1, 2009

Nu stiu ce mai urmeaza... Este posibil sa mai fac un concert, poate de adio, poate nu... Locatie in care sa mai organizez concerte nu mai am deocamdata... Ultimul concert, respectiv The Jet-Sons nu a fost rentabil... Asa ca s-a incheiat cu distractia. Nu invinovatesc pe nimeni, dar direct raspunzator este publicul, public ce nu poate fi aducat... Sunt diferite mentalitati, unele induse, care ii fac pe oamani sa nu vina... Din zgarcenie, din lipsuri materiale, din lipsa de chef, din multe alte zeci de motive... Mai grav este atunci cand se comenteaza ca nu se intampla nimic... Acum chiar nu se va mai intampla ceva o lunga perioada...  Este posibil ca de acum incolo sa nu se mai auda de mine, dar asta nu conteaza... Imi pare rau pentru cei care au apreciat muzica, pentru cei care s-au implicat cum au putut, pentru cei care si-au dorit asemenea concerte aici, in tara asta mizerabila si care nu vor mai avea ocazia in graba sa vada trupe care sa le placa... Se va continua cu trupe gen IPR, dj-i, alte chestii serioase, profitabile, care au un renume pentru majoritate... Pentru cei care sunt "altfel". Vai si amar, pielea pulii... Asta suntem. Nu e nimic de capul nostru, dar nici ca-mi pasa... Incep in curand deplasarile la concerte dincolo de hotare, asta cat o sa pot financiar...Din pacate nu am alte sanse sa vad pe scena trupe care-mi plac, sa ascult live muzica ce-mi place... 

Va doresc numai bine... 

No comments: