Sunday, June 5, 2011

Adevar, fatarnicie, minciuna, afirmare, suflet, chin, depresie, ganduri, griji, zambete, bucurie, tristete.

Neah, nimic dintre astea nu conteaza... Cu toate ca ele fac parte din viata noastra, cu toate ca ele sunt viata noastra... Ce este important, ce nu este important? Aseara ne-a pus mama dracului sa iesim in oras, sa cautam un loc aerisit unde sa poposim sa bem ceva. Am gasit un loc dragut unde ne-am oprit, locuri pe terasa nu erau, asa ca ne-am pripasit inauntru si ne-am luat niste bauturi. Inauntru era o muzica idioata care nu se prea auzea, ea fiind acoperita de muzica cu mult mai idioata ce se auzea, de fapt bubuia, de afara. Un "celebru" dj local, ne incanta auzul cu tot felul de beat-uri in voga si al dracu' de agasante. Intr-un final incaperea s-a umplut, tinereii veneau in valurele, asa ca ne-am carat cu un etaj mai sus, unde este situat un alt local, din fericire aerisit si care se vrea "boem", "trendy", naiba stie cum o fi vrand sa fie... Cert este ca muzia era extrem de "diversa", iar baiatul cela, adica dj-ul, baga o muzica din ce in ce mai pizdoasa si tot mai tare. Asadar muzica "diversa" din vastul local de la nivelul I nu se auzea prea bine... Dar era pe acolo Bon Jovi ca-i rock si alte celea. AAA, Europe.... In fine.. Intre timp merg la bar ca  omu' sa comand ceva, ma intalnesc cu un amic, colegu' local de la radio TCR  si stam olecuta de vorba, la pult, astept sa mi se ia comanda, insa copchii ceia ii serveau pe altii intre timp, un batran punkist nefiind important pentru ei :)))). Pana la urma am cumparat alcoolul necesar si l-am dus la masa unde am putut savura bauturile intr-o ambianta foarte "chill", cu o muzica, de asemenea, foarte "chill" pe un fundal bestial de electronic si din ce in ce mai tare... Inconjurati de tineri hipsteri, tineri fitosi, tineri plini de mutre si figuri. Cand s-a auzit Heartbreak Hotel a fost foarte bine si nu l-am mai injurat pe rege, asa cum as fi facut in mod obisnuit. La un moment dat a fost AC/DC care a fost o mana cereasca si dupa ce am terminat romul si ce mai era pe acolo, ne-am carat acasa. Mai ales ca avusesem parte de oferta vietii mele in ce priveste bauturile. Voiam o cuba libre, la care omu' ma intreaba "Rece?", evident ca rece, avand in vedere caldura din birt. Omu' zice ca nu are gheata, asa ca trebuie sa fie cu cola la doza, deci pretul va creste un pic. Eu de colo zic ok. Bautura este preparata si atunci, bang, vine oferta. Barmanu' zice "Uite cum facem, pentru ca nu e vina ta ca nu avem gheata, bautura va costa la fel." Adica nimic in plus pentru acea cola la doza. Asa m-a apucat lehamitea, dar l-am trimis in pizda masii cu gandul. Asa oferta sa ti se tot faca, nu? Pana la urma am plecat catre casa, insa jos, in curte, terasa birtului de la parter, era cat pe ce sa ne inecam in marea de oameni care venisera sa se distreze si sa se simta bine ascultand acele beat-uri si mixuri fantastice, care pe noi ne alungau, care ne trimiteau dracului acasa. Probabil ca data viitoare vom ramane acasa si vom bea ce vrem, cat vrem, cu cata gheata vrem, fara oferte fantastice dupa miezul noptii si asculta ce muzica vom vrea... Eventual vom dispera un pic vecinii atunci cand ma vor apuca pandaliile voind sa ascult Blood For Blood, Motorhead sau te miri ce altceva... Cam asa arata in mare, aventura de sambata seara. Celor care considera ca am scris tampenii intr-o cantitate mare, imi cer scuze sii ii rog politicos sa se care dracu' de aici. Celor care vor citi si poate vor zambi, sau care macar nu ma vor injura, le multumesc.

Va doresc o noapte usoara si un somn cat ma odihnitor, dragilor.

Toate cele bune din partea unui ticolaos nenorocit.

2 comments:

Coana Preuteasa said...

Sa spui "sarut manutele" ca nu stai in Bucuresti unde barmanitele te ignora total atunci cand faci o comanda dar pe prietenii tai barbati de la masa ii pupa sub coada de ii invineteste, chiar daca ei au cerut happy juice dupa tine sau, situatia mea preferata, stai si astepti ca prostul sa iti aduca in jumatate de ora cate o bere si la sfarsitul iesirii inca 40 de minute sa iti faca nota.
La dracul, m-ai inspirat sa imi vars si eu of-ul pe blog!

PS: Cea mai buna bere se bea acasa, pe canapea, la o vorba cu prietenii apropiati, cu muzica proprie, fara beat-uri electronice mirifice si fara spargatori de seminte :D

Psycho13 said...

pai din fericire nu stau in Bucuresti, cu toate ca din cate stiu sunt si locuri "dragute" unde se poate beau cate ceva... eu ies destul de rar prin locatii "trendy" insa mi-e de ajuns pentru destula vreme atunci odata cand merg. si intr-adevar cea mai buna bere este cea pe care o bei cu prietenii, fara sa fii agasat de beaturile urbane amestecate cu europe si roxette, din care nu se mai intelege apropae nimic... varasa-ti of-ul si lasa un semn...
salutari.