Saturday, June 18, 2011

Incerc sa ma detasez, sa  nu ma gandesc, dar mi-e aproape imposibil. Sunt satul de marketing, media, urlete, oferte, laude, minciuni. Cineva imi spunea ca trebuie, TREBUIE, sa fiu optimist, pozitiv, ca trebuie sa citesc nu stiu ce cartea pulii despre armonie, chestii pozitive si nu mai stiu ce mama dracului. Ba, mi se rupe de cartile alea, ma doare-n pula de ele. Sunt un NIHILIST, sunt nihilist in adancul sufletului negru si mizerabil. Ba, ma doare-n pula de voi, voi toti aia care le stiti pe toate si tineti prelegeri, dar sunteti praf si pulbere. Beliti pula cu tot ceea ce stiti si cu ce va dati mari. Auzi acolo, concert cu trupa de alternativ romaneasca... Si ce daca, mi se rupe si daca sunt cei mai tari. Voi chiar nu pricepeti ca nu sunt curios de asa ceva? Am ales sa fiu limitat si incuiat, nu vreau sa fiu multi lateral dezvoltat si sa fiu grozav, imi falfaie coaiele din cauza curentului facut de mintile voastre spectrale pline ganduri si actiuni pozitive. Ma, eu prefer sa fiu un anonim si sa cumpar copiilor hot-rod-uri Hot Wheels de la Auchan decat sa ma dau mare cu cacaturi. Si NU, NU POZEZ... Imi place ce imi place si nu sunt snob. Citesc romane politiste de la ziar si nu ma prea uit la filme. Si ascult muzica pentru sufletul meu pentru ca nu am cu cine imparti ganduri si pareri si muzica si restu'. Iar pe voi, voi cei apropiati si care contati, va rog din inima sa nu bagati in seama vorbele astea. Stiti sau ar trebui sa stiti din ce cauza scriu si cui adresez gandurile astea. Nu sunt nervos, nu sunt deprimat si nici nu ma gandesc la solutii, nu ma framant daca sunt sau nu sperante pentru una sau alta. Doar ca m-am saturat de mizeriile din lume. Toti vor bani si profit, toti vor sa scoata ceva, s-a dus dracu' de atat de multa vreme tot spiritul... Spiritul a orice. Numai bani si avere si avare si afirmare si nume si mortii masii. E trist, e trist si mai opresc pentru ca acusica imi dau lacrimile de tristete cand ma gandesc ce este in jur.

Noapte buna dragilor. Stiti unde ma gasiti cand aveti chef de o vorba sau o melodie.

PS: Mirceone a facut o chestie frumoasa pentru radio stream-ul nostru.

No comments: