Friday, May 27, 2011

Salutare oameni buni.
 Nu am mai scris aici de multa vreme... Am promis cuiva ca nu voi mai scrie cand sunt depresiv... Si incerc sa ma tin de cuvant. Lucruri s-au intamplat... Si bune si rele... Habar nu am ce sa va povestesc... Parca dracu' imi da ghes sa incep sa ma lamentez, sa critic, sa spun despre mizeria din jur. Insa voi incerca sa nu fac asta. Copii au crescut... Ma vad cu putini oameni... La tv vad doar desene animate. Sunt in afara lumii. Continui cu radio stream-ul si nu am un loc de munca. Astept sa mergem la Mighty Sounds, apoi sa imi fac un nou tatuaj in august. Burta (mea) pare ca a mai scazut. Spun asta fiindca la un moment dat era a dracu' de mare si nu era ok. Poze nu o sa pun cu burdihanu'. Si nu fac parte din elita... neah, mai bine un obscur rau vazut decat un poseur figurant care isi schimba viziunile si revelatiile precum ciorapii murdari. Din cand in cand mai beau cu unii preteni apropiati cate un pic de captain morgan, uneori cate o bere. La ultimul concert Tazmanian Devils lumea s-a simti bine. Despre politica si situatia actuala, despre criza si alte crize nu am ce sa spun. E greu, uneori prea greu, dar uite ca trecem peste toate. A venit caldura pana la urma, insa nu pot sa ies si sa bat strazile prin noapte, mi-ar placea, insa nu se va intampla acum. Este vreme... Evenimente? Ei bine, da, mai organizez din cand in cand evenimente, iar cei ce doresc sa afle despre ce este vorba stiu unde sa caute. Din fericire tot mai putina lume baga in seama ceea ce fac, ceea ce spun, asta insemnand ca nu trebuie sa imi fac prea multe griji pentru aparente, pentru vorbele spuse aiurea, pentru vorbitul in dodii, pentru batut campii. Mi se rupe de lume, mi se rupe de eltisti si prefacuti, mi se rupe de mincinosi si mucosi care braveaza ca niste idioti... Gandurile-mi se indreapta inspre cei care conteaza, inspre cei pentru care conteaza lucrurile sincere, inspre amici si familie, inspre o amica ce in curand va naste, inspre naiba mai stie ce...
Pana una alta, daca va face placere ma puteti considera mort sau in viata, e totuna... Mda, am ascultat multa muzica frumoasa, ca sa zic asa... chestii ce imi pica bine, fara fite si mofturi... Iar acum ca tot inchei poliloghia asta, va las in compania unui cantecel ce-mi place tare mult... Si nu-i pentru rockerii si rockeritele care salasluiesc in fiecare dintre noi, dar care ies doar cu ocazia unor chefuri pizdoase in locuri pizdoase cu muzica pizdoasa, de-alea pizdoase, bon jovi, joe cocker si altii mai rebeli si mai dati dracu'...


Va salut dragii mei... pe data viitoare...

No comments: