Sunday, September 27, 2009

Fiindca am o stare morala nu prea grozava, m-am gandit sa bat din nou campii pe aici... Ma tot framanta, sau mai bine zis m-a tot bantuit ideea ca ce se va petrece, ce urmeaza, ce va fi in ceea ce priveste scena muzicala.... si altele... am avut opresimtire ca sa zic asa si ea s-a adeverit intr-o oarecare masura. cel mai nasol e ca lumea-i plictisita, satula, zgarcita, carcotasa, comenteaza, nemultumita... nu vin oamenii la concerte, sunt incapabil sa colaborez cu cei ce se pricep la lucruri serioase... asta e... sunt singur ca si pana acum, ca intotdeauna... probabil ca nu peste multa vreme se va sfarsi si cu concertele de care (inca) ma ocup...nu exista interes, nu exista bani, nu exista sprijin (cu exceptia clubului care nu castiga nimic din asta, asadar din puctul meu de vedere e tot mai incert), nu sunt omul care sa strige prin media si sa se laude. de buna seama ca am pierdut... am pierdut dupa cum am meritat... si gata. acum exista formatori de curente (presupun)... eh...

e vremea sa ma retrag in mormant... asa cred... voi lasa totul in voia sortii. ce o fi, o fi. chair nu conteaza... toti crapam pana la urma... unii sunt nascuti sa piarda si sa fie ratati... din acea categorie fac si eu parte si uneori cred ca este un privilegiu, asta impiedicamdu-ma sa devin snob si neavand vreo alta posibiliatae decat sa fac ceea ce fac doar din inima... si asta nu conteaza. 

No comments: