Saturday, September 5, 2009

Am butonat si eu telecomanda putin in seara asta... Pe TVR 1 ce-mi vad ochii... Cerbul de aur... TV-ul este 
in surdina... Nu aud mai nimic, in schimb vad pe ecran niste baieti rai, rockeri infocati... Se agita, sar, se inavrt, canta cu patos, cu mare foc... Surpriza.... Directia 5 isi canta muzica de minunata, ieftina si de toata jena promovand o imagine de baieti a dracu' de rebeli... Pfui, baietii rai isi fac de cap, papagalii din public le asculta muzica topaind fericiti, cu creerii storcositi de atata minunatie... Tobarul, un baiat ce se mincea din tot sufletul sa iasa un show f. bun, poarta un tricou cu Dropkick Murphys... Sunt si ounkisti pe acolo... Arata crispat saracu', sa nu greseasca... Dar, deh, nu conteaza ce muzica ne place, hai sa ne futem cat de mult putem pt. niste faima si bani... Penibil, nasol si mai ales trist... Al dracului de trist...  Nu ca ar mai conta toata mascarada... dar am vrut sa spun asta... nu a iesit cum as fi vrut, dar da-o pizda masii... ma uit odata la TV si vad directia 5 scremandu-se pe ecran... macar nu i-am auzit...

No comments: