Wednesday, January 13, 2010

The Tazmanian Devils Live in Timisoara @ Manufactura Handmade Cafe

Iata ca intr-un tarziu pot si eu publica evenimentul.... Dupa vreo 10 zile de incertitudine si nervi am in sfarsit confirmarea concertului... O trupa care va face un show frumos, cu un sunet aparte... Cand i-am vazut pe scena in Amigo Bar din Budapesta nu credeam ca voi reusi sa-i aduc aici, adica nici nu imi puneam problema sa vina trupa asta sacante la noi... Intamplarea a facut ca am dormit sub acelasi acoperis cu formatia astfel ca in loc sa ne vedem de odihna am stat de vorba aproape tot restul noptii, adica vreo 3-4 ceasuri... Si iata ca The Tazmanian Devils viziteaza plaiurile mioritice si vor sustine 3 concerte aici...

Iata datele micutului turneu...

28 ian. : Cluj-Napoca @ Remember Pub
29 ian. : Timisoara @ Manufactura Handmade Cafe
30 ian. : O zi de pauza pt. vizitarea castelului lui "Dracula" si "capitalei rockabilly-ului romanesc"
31 ian. : Bucuresti @ Club Suburbia



In cazul in care se vor crea confuzii, pentru Timisoara exista 2 afise, cel prezent este varinata online, pt. oras existand un alt afis pe care il veti putea vedea pe strazi in zilele ce urmeaza...

Si ca o mica nota personala... Itamplarea face ca nu trebuie "importate" fortat "live-uri" rockabilly din occident, deoarece asemenea evenimente se petrec aici, pe plaiurile noastre... Ar fi frumos sa se lase la o parte teama si orgoliul sau ce o fi si din cand in cand as putea ajuta ca un asemenea eveniment sa fie organizat si de catre "rocakbilly.ro"... Dar nedorindu-se cu adevarat asa ceva... uite ca evenimentele nu au loc...

Iar in final ii multumesc lui Mircea de la MPTY Zine pentru ajutorul acordat in ce priveste afisul concertului in varianta pentru web.
Si de asemenea multumesc din nou, in avans, lui Ed, Ion si Biancai pentru dorinta lor de a organiza evenimentele si pt. sprijinul ce mi-l acorda.

2 comments:

Rockabilly Romania said...

Bravo pentru turneu!

In legatura cu acest turneu nu am fost contactata. imi pare rau, dar nu am stiut de el si de faptul ca va fi loc pt Bv.

Data trecuta cand m-ai abordat cu un concert in Brasov a fost pentru o zi de luni. Iar cantarea trebuia sa o suport eu financiar, cat si publicitatea pe plan local....mai erau 2 saptamani sau ceva de genul pana la concert...timp aproape zero de promovare in media.

Plus de asta ... ti-am zis si atunci si zic si acum: in Brasov nu ar fi venit nimeni luni la un concert psychobilly/rockabilly.

Restul concertelor erau programate onorabil: vineri, sambata, duminica...pe mine m-ai sunat ultima ca daca vreau luni...pai in acest caz imi pare rau.

Iar acum puteai sa dai un mesaj ceva...dar tu ai ales sa te iriti singur pe net, fara sa porti o discutie civilizata si intelegatoare financiar cu mine.

Oricum, eu nu am nici un resentiment fara de orice a fost in trecut, daca asa ti-am dat impresia ... multa bafta in continuare!

Psycho13 said...

:)

Hehe. Multumesc.
Vedem ce o mai fi in viitor. Acum lucrurile s-au petrecut altfel fata de data trecuta... Poate ca data viitoare vom reusi sa facem un concert si in apropiere de "Dracula".
:). Eh, si nu, nu m-am iritat singur pe net... Doar am scris si eu ceva pe aici... Niste ganduri... care oricum nu prea conteaza... :).
Data viitoare poate facem un eveniment in vreun week-end, daca vrei asta. Nu trebuie sa te sperie absolut deloc organizarea unui concert. Daca ai vreo locatie, il pot organiza si de la distanta, fara ca sa trebuiasca sa iti bati cpul cu diverse chestiuni organizatorice...

Multam pt. urari.

Bafta.