Monday, August 31, 2009

Dupa nopti cu multe framantari, dupa sperante desarte, dupa unele impliniri, dupa dispute inutile nascte din orgolii la fel de inutile si fara nici un rost, am ajuns sa-mi pun intrebarea daca mai isi au rostul cele "3 Ceasuri Rele" avand in vedere faptul ca de facut, nu am facut mare lucru, decat sa scriu tot felul de baliverne... 
Si este destul de clar faptul ca ceea ce vreu eu sa fac nu este compatibil cu cerintele conationalilor... Nu ma plang de faptul ca aici nu prea am avut parte de feed-back, dar asa-zisul feed-back ar fi trebuit sa arate ca sunt oameni interesati.... Nu spun ca nu ma voi mai ocupa de concerte absolut deloc, dar nici sa tot bat campii sub tot felul de pseudonime fara nici un rost nu prea mai are sens... Nu stiu ce sa fac... Sa renunt la spatiul virtual de care nu am suficient timp sa ma ocup, sa incerc un nou suflu... Dar ce mortii masii de suflu sa-i dau, articole ieftine (fara vreo referire :) anume...) sau ce draci sa fac? Lumea vine in numar tot mai mic la evenimente, muzica nu se cumpara, discutii serioase nu se prea poarta... Se da vina pe criza, toti isi au cercurile lor... Isi vad de ale lor... Eu ma chinui aici cu nimic....
E destul de trist ce se intampla, dar nu ma afecteaza atat de mult... Si mai trist este ca lumea nu mai are gusturile acelea formate sanatos, din dorinta adevarata.... Totul se rezuma la chestii prefabricate, lucruri usor digerabile, magarii usor de inghitit si care nu trebuies absolut deloc cernute... Este destul de trist, dar iata ca lucruri inca se mai intampla....  Vor canta The Jet-Sons... Iar cei ce pretind sau chiar sunt interesati de asemenea evenimente nu vor fi acolo si nu este nimic de facut... Este criza, traim in capitalism ieftin si trebuie sa castigam cat putem de bine pt. a supravietui... Si nu suntem in stare sa avem o comunitate serioasa... sa fim uniti cei cativa care simtim la fel... cu toate ca sunt abia o mana nenorocita de oameni... Si suntem departe unii de altii... Este extrem de greu sa te imparti... Familie, evenimente, un album de ascultat, o carte de citit, din cale afara de rar cate un film, cate o bere si cate o discutie singuratica cu vreun prieten ratacit... in cate o seara ratacita...
Iar despre cum as vrea sa fie lucrurile... As vrea concerte si oameni care sa vrea sa se implice cu inima... Oameni care sa simta cu adevarat muzica si care sa vrea sa schimbe ceva... As vrea o comunitate rock'n'roll, nu o incercare timida esuand... As vrea sa existe formatii care sa vrea sa faca parte dintr-o asa comunitate si nu vusez sa vad teddys sau greasers pe strada, nici fete pin-up... As vrea sa vad lume dornica de a merge in gasca la concerte si sa bea acolo o bere, nu sa se refugieze pe terase si sa se dea mari cunoscatori si critici, oameni care sa vrea sa se implice, sa participe sa dea feed-back, sa aiba ceva de spus...
Dar asa ceva nu este posibil... Si asta o spun fara a ma referi doar la ceea ce-mi place... Lucrurile ar trebui sa se schimbe, dar nu prea au cum atata vreme cat oamenii cheie sunt cum sunt, sprijinul este acordat doar celor cunoscuti...
Nu am cum sa promovez rock'n'roll-ul cum trebuie, din pacate...

Astfel as vrea sa-mi aduc contributia, nu sa-i fac pe unii sa se lamenteze si sa ma acuze... :)... Nu ma simt atacat absolut deloc si nu ma dau batut, doar ca simt ca am ajuns sa ma ascund dupa deget... Nu stiu daca este asa sau nu si mai stiu ca nu voi fi mai lamurit in urma celor scrise... Nici de catre mine si nici de catre altcineva...

No comments: