Tuesday, August 4, 2009

Din nou vin cu intrebari fara sens si fara raspuns... De ce trebuie sa fie unii guralivi, sa se bata cu pumnul in piept, sa se dea mari ca fac una sau alta cand nu pricep mare lucru din asta? Ma rog se baga in prea multe, se baga unde nu pricep si api se dau mari ce gigi sunt ei, ce coaie au, cate chestii realizeaza, chaor daca omul nu conteaza in formula asta, ci doar imagnea si cat de cool sunt ei? Nu pot sa stea dracului pe curu' lor si sa faca ceea ce se pricep sa faca? Dupa cum spus si cu ceva timp in urma, in jurul nostru roiesc gramezi de pizdosi extrem de competenti, care mai bine si-ar vedea dracului de treaba fara sa ne mai futa nervii si asa intinsi la maximum de ceea ce dospespeste in jurul nostru, de tot putregaiul asta pentru care facem eforturi supra omenesti ca sa-l ignoram...

Oameni buni, vedeti-va de lungul nasului si faceti ceea ce trebuie sa faceti...

Ma opresc aici ca sa nu mai amintesc si lucruri de nimic...

3 comments:

Dan said...

Lasa, nu-ti face sange rau aiurea, oricum nu conteaza pentru nimeni. Si treaba asta se intampla si pe la case mai mari (tot romanesti, doar ce credeai?) unde vedetele concertului nu mai ajung, nimeni nu anunta asta, iar posibilii inlocuitori sunt tinuti undeva in spate, din motive care scapa unuia care nici macar nu se crede cunoscator. Asta e tara, hai sa nu ne lamentam, ca doar stim ce se intampla si sa punem osu' la treaba!

Rockabilly Romania said...

in urma unei discutii presupun ca e vorba de mine si multi altii ca mine. imi pare rau ca m-ai inteles asa.
nu calcati in picioare oamenii care poate sunt la inceput de drum si isi sacrifica viata pentru ca vor sa face ceva. mai bine ii ajutati decat sa le dati in cap.
e foarte usor sa critici...e foarte greu sa faci ceva.
asa sunt romanii...mai bine ii dau in cap lu ala...

imi fac sange rau degeaba...stati acolo si aruncati cu pietre.

Psycho13 said...

@ Ana Maria:

nu era vorba de tine... in discutie era o cu totul alta situatie, alta persoana... cu tine pot discuta personal daca am ceva de spus. si inca nu am aruncat cu pietre... atauci cand ajung sa fac asta e de rau. daca te simti ofensata, eu nu am ce sa fac. si fiindca veni vorba de inceput de drum, una este sa-ti pese doar de imagine si sa persisti in asta si alta este sa te pui sa faci evenimente cu adevarat si sa faci pe dracu' in patru sa ajungi la ceva ce iti place cu adevarat. daca e ceva atat de profund incat te-am jugnit stii unde ma gasesti... nu trebuie sa faci comentarii "bosumflate"...

cat depre "asa sunt romanii" sunt f. multe de spus, nici nu ai habar peste cate situatii am dat...