Friday, July 17, 2009

Psihoza sau poate ca nu...

S-a nimerit sa arunc u ochi pe site-ul clubului Suburbia... O sumedenie de evenimente "cool"... Asa e pe la noi... Poate ca sunt eu exagerat, dar ma gandesc sa ma las de meserie... Pe aici, pe meleagurile mioritice nu vor prinde lucrurile ce-mi plac asa ca nu stiu ce rost are sa ma mai agit... Si asa e tot mai aiurea...
Sunt convins (sau tot mai convins?) de faptul ca oamenii prind tot mai greu "spiritul rock'n'roll" ca sa zic asa... Stiu ca nu am exprim suficient de clar, cum ar fi trebuit, dar mi se rupe... Si asa nu are nici o importanta ce se petrece pe pagian asata si as fi bucuros daca nu ar mai vizita-o nimeni... :) Astfel as deeveni un snob cretin care ar scrie doar pt. el...
Oare de ce tara asta trebuie sa aiba o populatie de tot rahatul? Oare de ce nu am avut puterea de a ma rupe si de a pleca de aici cand am avut ocazai? Sau nu am avut-o? Poate ca trebuie sa astept la infinit momentul in care sa inghit stricnina... Sau naiba stie la ce sa ma mai gandesc...

Caert este ca ma gandesc sa las' dracu' toata treaba si sa las pe cei competenti sa se ocupe, sa ia fraiele si sa faca tot felu' de evenimente pizdoase...

Dracu' stie, poate trece momentu' poate nu, da' ce mai conteaza...

As fi vrut sa cunosc oameni care sa vrea sa faca lucruri mai rock'n'roll... Or fi destui, da' lucreaza cu meseriasi...

Pe bune, ce mai conteaza... Duca-se totu' dracului...


Just a sick boy..


Noapte buna.

4 comments:

RudeGirl said...

Chiar nu cred ca ar trebui sa "te lasi". Si spun asta pentru ca stiu ca o faci cu placere si cu dedicatie pentru muzica asta, nu pentru ca as fi eu personal cine stie ce ascultatoare [din contra]. Si, ca sa nu pic in cliseul cu "urmeaza-ti visul cu orice pret", sa stii ca "din afara" chiar pare ca tot "spiritul rock'n'roll" are foarte mare succes. vad zi de zi gotici, post panchisti, panchisti de green day si nofx si skinheazi (!!) super entuziasti in legatura cu tot ce tine de curentul asta. [la skinheazi inca n-am reusit sa vad legatura, si eu mai ascult cand si cand doua-trei piese, la propriu, dar atat; poate ma lamureste si pe mine cineva ce-i cu atractia skinheazilor fata de cultura asta care, daca nu e diametral opusa, cu siguranta e oricum f. departe]
asa ca da-i bataie, ca ai cu cine! stiu ca e greu sa ai putina rabdare, dar gandeste-te cate s-au realizat intr-un timp relativ scurt. bafta!

Psycho13 said...

:). Iti multumesc pentru sustinere... Da, este atat de usor sa-ti pierzi rabdarea, mai ales atunci cand se aduna o gramada de chestii de zi cu zi pe capul taau... Si chair mi-as dori sa vad o schombare, sa vad ca lumea percuteaza la ce se petrece... Probail ca sunt eu prea izolat, habar n-am, dar in mod sigur momentele neplacute trec... Cel putin la un moment dat...

Rockabilly Romania said...

Phycho...te rog din suflet nu lasa garda jos.
stiu cum e cu romania, stiu ca au plecat toti dincolo...eu am ramas pentru ca am radacini in Alba, si asta mi-a insuflat un puternic sentiment patriot. Iubesc tara asta, nu iubesc oamenii de acum care traiesc in ea. sunt dezorientati.

Tara asta are nevoie de oameni ca tine, informati si pasionati.
Te rog ajuta-ne!

Rockabilly Romania said...

@RudeGirl - ai drepate. ne trebuie rabdare si perseverenta, ne trebuie minti limpezi care au discernamantul culturilor.

La fel ca tine ziceau cei care sunt in prezent pasionati de de rock industrial si muzica electronica in 98. Noua probabil o s ane ia mai mult, pentru ca rockabilly/psychobilly este mult mai de nisa.