Monday, June 15, 2009

Oameni buni... Am vazut Social D.... Da, chiar i-am vazut... Si a fost frumos, grozav, excelent, nemaipomenit... A fost frumos, cred ca este de ajuns sa spun doar atat... Un conceet mult, mult asteptat... Cam vreo 10 ani... Si a fost pe masura asteptarilor... Nu toata lumea a simtit ca si mine, sunt convins... Poate nimeni... Dar chiar mi-au dat lacrimile ascultand Sick Boy si Don't Drag me down si Story Of My Life... Da, poate suna patetic, dar chiar mi-au dat lacrimile... Nu de emotie... Ci pentru ca le-am simtit adanc in inima mea... Si sa nu uit Reach For the Sky... A fost cum trebuia sa fie... Singurul lucru trist este ca nu am avut pe nimeni apropiat cu care sa impart bucuria de a fi acolo... Si linistea...

Deschiderea a fost facuta de Durango Riot (SWE), punk-stoner, niste tinerei care pot sa dea lectii multor, de fapt majoritatii trupelor de pe plaiurile noastre... Left Alone, amuzanti, cu un " Rancid touch"... Si ei au sunt foarte bine... Punk-rock melodic ce te bine dispune...

Vineri au cantat The Silver Shine... Au cantat bine, dar am fost mult prea obosit pt. a putea aprecia cum trebuie sau mai bine zis pt. a putea rezona la atmosfera din sala...

Astazi am avut o zi destul de grea... Daca tot am avut parte de lucruri bune zilele trecute...

Si in curand ma duc sa dorm... Asadar, dragi cititori va doresc o noapte placuta...

No comments: