Monday, June 8, 2009

Mai este putin pana la ziua mult asteptata... Adica plecarea la Viena pentru a vedea trupa la care visez de 10 ani sa o vad live.... Social Distortion... Din pacate voi merge doar cu un amic... Nu sunt destui oameni carora sa le placa muzica destul de mult incat sa faca sacrificii... Eu mia-am dorit asta de atat de multa vreme... Sunt curios cum va fi, cum suna, prezenta scenica si chestii din astea... Si sper sa nu fiu dezamagit de cine stie ce tampenie... E aiurea ca-mi sunt prichindeii bolnaviori si nu ma pot concentra mai bine pe eveniment, cu atat mai mult cu cat Vineri, pe 12 iunie canta si The Silver Shine in TM. Si cum eu sunt cel care se ocupa de ei, am destule de facut... Plus petrecerea rock'n'roll...
E greu cand te ajunge stresul din urma, cand te saturi de lume, cand nu poti sa faci destule, cand nu sunt bani sa faci lucruri ce ar trebui facute... Este frustrant, dar le depasesc...

Aveam in cap o gramada de lucruri pe care sa le scriu, dar fiinca mi-am intrerupt gandurile, am uitat si gata. S-au dus naibii toate tampeniile pe care voiam sa le astern aici.

Imi pare faorte pentru ca voi fi sinur la conceret, nu va mai fi nimeni cu mine care sa-mi impartaseasca bucuria... Iar Social D este o trupa serioasa... Cred... Sau cine stie, or fi multe alte trupe tinere mult mai bune, dar eu am ramas blocat in timp... :). Ma cam indoiesc de asta, dar cert ese ca nu va fi nimeni cu care sa ma bucur de o asemenea intamplare...

Macar imi voi lua portia de nostalgie, de energie, de tristete si regrete... Si in adancul sufletuui sper sa fie frumos... SD a ramas singura posibilitate de a-mi mai vedea unii dintre"idoli" pe scena... :)
Si este o ocazie nesperata, care inseamna enorm de mult pt. mine....

In rest, sa vina lume vineri, la concert... Si sa-mi treaca lehamitea, cu toate ca nu cred sa se intample in graba...

Dar las astea la o parte si ma gandesc din nou la SD. Nu-mi fac vise, doar sper... sper sa fie cum imi doresc...

Va doresc o noapte frumoasa...

No comments: