Saturday, February 21, 2009

Ma uitam peste DVD - ul Give Em The Boot... Si am realizat a nu stiu cata oara cate lucruri pierdem... Atat de multe chestii faine se petrec prin lume, iar noi suntem aici, prinsi, legati, fara prea multe sanse, fara prea multe sperante... Suntem cei care trebuie sa se multumeasca cu putin, cei care apreciaza fiece farama de sunet, cei care inghitim pe nerasuflate lucruri, care supraestmam orice lucru... Trist, dar asta pare a fi soarta noastra... Probabil ca daca dintr-o data am avea prea mult, nu am mai aprecia la justa valoare, dupa cat am indurat... Naiba stie, gandurile imi zboara prin minte, nu apuc sa le scriu pe toate... Nu pot sa exprim cee ce simt... Sunt sigur ca nu ma pot face inteles asa cum ar trebui... Suntem atat de inversunati incat nu ne-am putea bucura de multe lucruri... Sunt atat de inversunat incat voi ramane un nemultumit petru totdeauna... Si cu o lehamite, cu un mare dezgust in suflet... Poate ca pentru asta ne-am nascut si trebuie sa traim astfel... Cine stie... posibil sa nu aflam vreun rapuns niciodata...

Asadar, cu bine dragi cititori care ajungeti accidental pe pagina asta...

4 comments:

The Dude said...

Am vazut dvd-ul si te inteleg perfect. Iti multumesc pentru ca mi-ai adus aminte ca trebuie sa fiu deprimat. Good job.

Psycho13 said...

din pacate suntem deprimati uneori...
dar numai citind apasarile mele, sa te apuce depresia? :)

The Dude said...

Pai daca-s apasari comune :) In fine, "depresie" e mult spus. Mai mult un sentiment de amputare a unor "aripi" care ar fi putut sa existe. But they don't. This is Bucharest, not LA. Not even Boston.

Psycho13 said...

:). Da te inteleg... E un sentiment aiurea, care te apuca pe nestiute... Si iti da asa o senzatie de gol si inutil...
In alta ordine de idei, daca te intereseaza, in seara asta va fi transmis online concertul Ati Edge And the Shadowbirds (psychobilly, HU) din Timisoara la: http://www.lagong.ro/
Asta ca sa ne mai treca naduful si tristetea... Iti doresc numai bine. ;)