Monday, February 9, 2009

Ma uitam pe un site... Nu stiu cat conteaza numele... In fine. Chestia este ca oriunde gasesc un lucru putin altfel, nu corespunde cu ceea ce imi place, cu ceea ce imi doresc... Nu este destul de simplu pt. mine. Totul trebuie sa fie complicat, pompos... cu comentarii idioate... Unde este simplul si sincerul spirit rock'n'roll? muzica trebuie sa fie cu pretentii? De fapt mai bine ma opresc din comentat, ce rost are sa tot judesc si sa comentez? Probabil ca niciodata nu voi gasi aici ceea ce imi doresc...
Chestia-i ca sunt satul pana peste cap de idiotenii si comentarii voit sau nu ignorante sau socante... Mi se face greata... Sa-i fut in gat pe toti... Pe toti... Ca sunt satul de ei: rockeri, progresisti, cunoscatori ,artisti , excitati, entuziasti, pizdosi, meseriasi, coiosi, muzicieni, elitisti, politicieni, militieni si multi, multi, multi altii... Ca m-am saturat sa tot enumar. Sa-i fut pana se dilueaza si dispar... Sa se dilueze alchimic futu-i in gura... Afunda-se toti in intunecimile cele mai negre si sa nu mai iasa de acolo in vecii vecilor...

Noapte buna.

No comments: