Friday, December 7, 2012

07.12.2012

Hmm. Buna seara. Voi ce mai faceti dragi prieteni? Sunteti bine, sanatosi? Cu moralul cum stati? Are erectie, e ok sau e jos de tot? Dupa cum unii dintre voi stiti, am bagat oarece muzica la aniversarea de 3 ani Manufactura. Per ansamblu cred ca a fost fain, asa am auzit. pentru mine a fost destul de obositor... Au fost 2 chestii faine de tot. Prima chestie: un pustan dintr-o gasca de tolaniti pe undeva prin locului de unde bagam muzica, rockeri, vine si ma roaga sa pun o anumita piesa GNR, am refuzat frumos si a priceput, apoi ma roaga sa il las sa arunce o privire peste playlistul meu, facut in pripa. Se uita copilu', se uita, il vad destul de nedumerit si merge la ortaci. Probabil avand impresia ca nu aud din cauza galagiei,zice, sa mor eu ca are unplaylist de 200 de melodii si am recunoscut doar vreo 3. Faza numero 2, tarzior in noapte, un individ chel, cu barba, care emana repulsie, vine si zice, e party punk-rock, nu? unde e rockul? Cum pula mea sa ii explic cretinului cum sta treaba? Fiind baiat cat de cat de bun simt am facut toate eforturile posibile sa-i explic cum sta treaba cu rocku' din punk-rock. Si iata ca in final, imi bag pula-n toate si renunt incetisor la toate eforturile. Puteti lua chestia asta cum vreti, insa am obosit, am obosit sa mai arat lumii ca exista si altceva, ca exista alternative, ca exista chestii faine, trupe faine, muzica faina. Ma doare-n pula de toti prostii, de toti igorantii. Am si eu o viata nenorocita  plina de durere, mici bucurii, furii, frustrari si lipsuri astfel ca a venit momentul sa imi vad de ale mele. Cu siguranta ca cei care veti dori, veti sti unde sa ma gasiti. Sunt multe, mult mai multe de spus, insa nu mai am chef acum. Poate data viitoare. Sa aveti o noapte frumoasa si un week-end linistit.

No comments: