Friday, August 31, 2012

31.08.2012

Buna seara dragi prieteni... Ca de obicei, destula vreme nu am mai dat vreun semn... Au fost momente bune si rele, depresii severe, o scurta vacanta, un festival frumos, cateva concerte frumoase, cateva plimbari, clipe frumoase si relaxante si tot asa... Destul de multa furie, destula compasiune, cinism, intelegere, sarcasm, zambete... Cu alte cuvinte viata merge inainte. Mi-am propus sa scriu mai mult si mai des, insa nu te poti pune cu soarta potrivnica. Am vrut sa scriu cateva cuvinte despre placutele momente petrecute la Sibiu, despre scurta vacanta Mighty Sounds, despre concertele Argies, Koffin Kats, depre scurtele iesiri, despre primul concert la care a participat fica-mea, am vrut sa postez si cateva imagini... Nu am reusit, insa poate voi reusi intr-o buna zi sa fac si asta.
Sunt sigur intelegeti acesta situatie de criza si nu suferiti prea mult din cauza ei...

Pana data viitoare va doresc o noapte linistita.... Aveti grija de voi...

No comments: