Thursday, August 11, 2011

Hey Ho, Sibiu Here We Go !!!! To get tattooed!!!!

M-am gandit sa mai scriu cateva cuvinte... Ele vor fi despre mine, despre ce imi place, despre lucruri deloc sofisticate. De altfel nu va fi vorba despre mare lucru... Sunt un om simplu, nu sunt absolut deloc sofisticat, imi plac lucrurile destul de simple, fara mofturi si fite. Imi place punk-rock, imi place Wendy O'Williams, imi place rock'n'roll, imi place muzica fara fumuri si pretentii, imi plac lucrurile sincere... Cine sunt eu? Pai sunt tatal a 2 copilasi, imi plac tatuajele old-school, probabil ca sunt "oldtimer", cine stie, imi place sa citesc din cand in cand... Imi plac filemele lui Lynch, imi place romul, imi place berea nefiltrata. Candva mergeam des la cinema, din fericire merg la concerte cand au loc... De asemenea organizez uneori cate un concert. Am cativa prieteni apropiati. Si nu imi plac fatarnicii si mincinosii. Nu imi plac nici lingusitorii. Sunt lacto-ovo-vegetarian si beau coca-cola din cand in cand. Nu sunt corporatist, nu sunt nici capitalist, nici rasist, nici comunist, nici anarhist. Pot sa va spun ca sunt un simplu om ce traieste in anonimat, o umbra gri printre milioane de astfel de umbre. Nu ies in fata cu nimic, nu am nici un talent ascuns, nu stiu cum sa fac multi bani, nu insel oamenii, nu abuzez de increderea nimanui. Imi place sa-i respect pe ceilati. Probabil ca cel mai bine ar fi spus ca sufar de un respect "old school"... Dracu' stie. Nu urmaresc politica, nu urmaresc subiectele "pe val" si nu particip la dispute si barfe. Incerc sa imi vad de viata mea si de cei apropiati. Marketingul imi face sila, pretentiile pline de fumuri ale snobilor cu "succes" imi repugna si din cauza asta ma tin de o parte. Incerc sa nu mai critic excesiv, cu toate ca imi este foarte greu sa fac asta. Sunt un nihilist innascut. Sunt un negativist morbid. Insa am incetat a ma mai plange. Nu imi place sa fac valuri si sa atrag atentia in mod inutil. Nu imi plac cei care fac lucrurile astea.
As vrea sa pot tine legatura mai bine cu unii oameni, insa soarta e asa cum e.... Si as mai vrea sa nu vad intotdeauna lucrurile in negru... As vrea ca omenirea sa o ia pe o panta mai putin distructiva... Si as mai vrea ca sa dispara toata presiunea asta cumplita care nu ne da pace si sa dispara stresul si mizeria sufleteasca. Pana una alta voi ramane un pacatos nenorocit si va voi ura Noapte buna.

Hey Ho, Sibiu Here We Go !!!! To get tattooed!!!!

1 comment:

Angel said...

Thats deep. My husband is also a morbid negativist. But i love him, i even tried being vegetarian for him once.