Saturday, July 23, 2011

Buna seara oameni buni...

A trecut deja aproape o saptamana de cand ne-am intors de la Mighty Sounds. A fost obositor, a fost frumos, a fost relaxant, a fost bine. Speram sa ajungem si anul viitor.... daca ne va mai permite situatia finaciara. Un festival unde ne-am simtit in largul nostru, unde nu se racenea cretinoid, unde nuimeni nu se uita crucis la tine, unde toata lumea se bucura de concerte, de trupe, de bere si alte cele... Da. berea aia a naibii de buna si trupele acelea care au sunat ata de bine si ceaiul ala nemaipomenit de bun si cele cateva lucrusoare pe cae ni le-am cumparat. A fost bine. Din pacate presiunea de acasa ne-am dat gata destul de repede, prea repede, insa incercam sa ne detasam pe cat pute, fiindca nu are nici un rost sa ne consumam pentru toata mizeria din jur.

Si sa nu uit, de curand a venit pe lume Ana Racolta, cel mai tanar membru al familie punk Andrei si Oana Racolta. Felicitari si cat mai multa sanatate dragilor....

Datorita vietii alerte de acasa nu stiu cand ne-om reveni din oboseala acumulata in scurta noastra escapada rock'n'roll, cert este ca a metitat din plin. Nu ne-am mai simtit ata de bine la un eveniment mare de nici nu mai stiu cand....
Noul album Nekromanix suna foaerte bine, un sound ca acum niste ani buni.
Noul spit Koffin Kats/12 Step Rebels de asemenea este al dracului de bun.

Nekromantix s-au gandit sa faca un cover amuzant dupa "celebra" "I kissed a girl" a pizdulicei aleia de la tv, se cheama "I kissed a ghoul" si e amuzant.
Apoi pot sa va spun ca am avut ocazia de a gusta Becgerovka, celebra bautura ceheasca. Noi ne-am luat o sticla din varinata cu lamie, e slaba, de vreo 20 de grade, dar e buna. Din varianta originala sper sa gust in curand, un pic, atat cat sa imi fac idee cum e.

Pana una alta, noapte buna dragi prieteni...
Toate cele bune.

No comments: