Friday, May 14, 2010

Nu am mai scris de o vreme... Dupa obisnuitul obicei. s-au intamplat unele lucruri, nu f. importante.. sau cine mai stie... In fine, criza din tara se acutizeaza, lumea o ia razna. Presiunea se simte tot mai tare in aer. Vremea este apricioasa, ba f. cald, ba ploua... Concertul de miercuri cu The Toasters a iesit bine... Maine avem The Brains, primul concert de genul asta din Club Daos. Probabil ca voi inchide shopul, urmeaza sa imi mai fac 1-2 tatuaje... Voiam sa merg la Graz sa vad "Bad Boys For Life Tour". Imi doresc sa-i vad pe The Bones, dar am renuntat la asta. Imi este destul de greu financiar si trebuie sa am unele prioritati mai prioritare decat altele. Este aiurea ca s-a ajuns in situatia asta, dar pizda masii, ce putem face? Ma gandesc la emigrare? Dar unde naiba sa plec cu 2 copii mici? Nici avere nu am, ca sa imi permit asta. Incerc sa luot cu presiunea asta care ne inconjoara, dar nu e usor. Abia in seara asta am apucat sa beau o cuba libre, dupa destula vreme. Deadbolt au scos album si e bun. Noul album The Brains, "Zombie Nation" "kick ass" ca sa zic asa... Da, e al naibii de bun. Si m-am saturat pana in gat de papagali strambatori din nas, plini de fite si impresii ieftine, cunoscatorii pulii. :) Vor mai canta Koffin Kats la sfarsit de mai, ceea ce e misto de tot. Si apoi va fi concertul The Business unde sper sa vina lume multa si iasa demential. Fiica-mea isi doreste un tatuaj... Sper sa imi permit in continuare sa mai organizez concerte, situatia financiara actuala impiedicandu-ma sa fac asta. Si apoi astept ocazia de a-mi lua mult ravnitul rom Sailor Jerry. Nu ma confesez cuiva, nu ma plang, dar sunt cativa oameni care verifica blogul asta pustiu... Pt. ei  las cateva cuvinte prafuite... Stiu cateva persoane carora le place sa-si arunce ochii pe aici din cand in cand, asa ca nu o voi lasa balta definitiv.... Inca. nu vreau sa fiu nici pesimit, nici optimist... Vreau doar sa ma simt bine din cand in cand si sa schimb cate o vorba cu oameni care conteaza pt. mine... Nu  vreau sa ma dau mare si tare, nu mai vreau sa critic cunoscatorii si necunoscatorii de muzica sau altele... Vreau doar sa ma simt bine uneori... Si asta cateodata este al naibii de greu... :)

No comments: