Saturday, April 10, 2010

Mad Sin - Burn And Rise




Noul album Mad Sin "Burn And Rise" este pe cale sa fie lansat. Trebuie sa iasa pe piata in 23 aprilie. Gratie minunatului internet am avut ocazia de a-l asculta deja. Si este unul dintre cele mai slabe albume ascultate in ultimul timp. Mad Sin este una dintre formatiile mele preferate. ei bine, prefer sa raman cu impresia placuta a mai vechilor ascultat de-a lungul vremii si care imi plac nespus de mult. As vrea sa fac o comparatie cat de mica intre "Hell Train Rollin" Al celor de la The Meteors, insa imi este imposibi. Pe "Burn And Rise" sunt niste melodii in regula, care imi plac, insa sunt doar cateva si nu merita sa le mentionez. Nu stiu ce rost au avut toate acele experimente muzicale, elemente country, surf, metal... fix pix. A iesit un rahat pur comercial. Probabil ca trupa este in declin datorita crizei economice mondiale sau pir si simplu a fost lovita de criza lipsei de inspiratie sau interes. Genului asta, psychobilly, ii sta atat de bine sa sune simplut, "psycho mutant rock'n'roll" fara atea mixuri inutile....
Pacat ca o asemenea trupa trebuie sa intre in declin. Sper sa se desfiinteze in curand si sa nu ne mai "incante" urechile cu un disc similar. Aceasta este parerea mea vis-a-vis de noul album Mad Sin.

No comments: