Friday, December 18, 2009

Nu am mai scris nimic de o vreme. Nici nu  prea am ce scrie, de fapt. Copilasii sunt bolnavi de o vreme, sunt satul de situatia din tara, voi face concert cu The Tazmanian Devils, am deschis un mic magazin cu profil rock'n'roll, cum imi place mie sa spun, dupa unii destepti este EMO. :) Aia sa mearga si sa impuste in cur ca sa le urce mintea inapoi in dovleac. Rockabilly romania a si-a tinut petrecerea cu haine si muzica pop. In curand raman fara permis, astept un concert Mad Sin care inca este indepartat... Cu putin noroc fac si un concert horrorpunk cu Living Dead Army, din Ungaria. mi-am luat bocanci noi si o pereche de Zombie Attack de la T.U.K. Si un tricou camuflaj si ascult noul album The Rosedales... Imi bat capul cu proaspata mea intrare "in afaceri". Citesc pe apucate cate o carte si ascult muzica pe cat se poate. Si sunt apatic. Obosit, sfarsit, lovit de nostalgie sau ce naiba o fi. Asa, sa nu uit, trebuie sa merg sa montez anvelopele de iarna. Si tanajesc dupa niste tricouri de la Lucky 13... Si sa-i vad pe Nekromantix in concert. Si sa vad din nou Social Distortion si sa invie Larsson ca sa-si continue seria Millennium... Si sa invie Joey Ramone ca sa il pot asculta pe viu si sa invie si Lux Interior ca sa vad si The Cramps in concert... Si apoi sa-mi vad copii punk-rock - eri si sa imi iau bull-terrierul mult dorit si sa vina vara... Si as vrea sa ma duc undeva departe intr-o lume imaginata... Si sa stau acolo cu cei care conteaza pentru mine... Si as vrea sa-l vad pe Lemmy din nou... Si as vrea sa pot disparea ori de cate ori simt nevoia... Si as vrea sa dispara stresul si nebunia si relele astea ce ne inconjoara sa dispara totul... politicieni si smecheri si atotstiutori si politisti si snobi... sa ramana numai cei ce conteaza... si as mai vrea sa-mi dispara framantarile din suflet si sa ma pot bucura de lucrurile marunte si sa nu mai enervez pentru nimic si sa fiu linistit si impacat cu mine si cu lumea...

No comments: