Monday, December 22, 2008

Vad ca in chat-box isi lasa pizdosii comentariile de tot rahatul cu legaturi catre tot felul de site-uri indoielnice.... Mi se rupe... In curand se termina preavizul si gata cu munca. Nu stiu exact ce voi face... In primul rand trebuie sa apara cel de-al doilea prichindel... Apoi Dumnezeu cu mila... Am astepatat demult momentul plecarii de la firma, dar parca nu mai este chiar atat de grozav cum imi imaginam... Sau doar sunt intr-o stare ampulea pt. ca mi-am futut o aripa la masina si am de umblat iarasi... Pt. fututa de reparatie... In fine... S-o rezolva si asta cumva... Afara e urat ca dracu' si ar fi cazu sa incerc sa dorm... As scrie lucruri mai interesante, dar nici sa mor nu-mi fata mintea ceva ce sa merite scris... Probabil ca trebuie sa fiu intr-o depresie cronica... Atmosfera asta de dinaintea sarbatoarilor ma cam scoate din sarite, ma indispune... Toata agitatia, toata lumea asta grabita... As vrea sa am parte de liniste, sa nu mai trebuiasca sa ma grabeasc... Si nici nu am apucat sa cumpar fetitei mele cadoul dorit... "un bebe cu dungi"... M-am dus in mare viteza la Real, ca de aia mi-am futut aripa aia nenorocita, la fututa aia de masina, sa cumpar cadoul pt. pispirica, dar, evident ca nu mai era modelul ala de jucarie... Astia inghit toul, nici dracu' nu mai satura oamenii in ziua de azi...
Sper sa mai gasim pe undeva nenorocita aia de papusa... Si sa nu fie micuta mea dezamagita...
Si cu ocazia asta imi fac drum catre o draguta de depresie, ca sa fie totul frumos, asa cum trebuie in aceasta minunata perioada a sfarsitului de an... Oricum astazi urez tuturor "Vremuri sinistre" si tot ce isi doresc, cat mai sinistru si intunecat, morbid si tenebros... Daca isi doresc cumva oite roz, sa si le futa cu cat mai mult drag... Si sa le traga de blanita aia carliontata in timp ce le penetreaza duios...
Iar politicienilor romani le doresc sa-si bage in cur dinamita, sa inghita nitroglicerina, sa-si taie scula si sa si-o vare in gat... Sa-si zboare creierii cat mai dragalas posibil...
Si da, sufar de o teribila "colindofobie"... Imi vine sa ma urc pe pereti cand aud toate aberatiile alea de colinde super prelucrate si atat de bine cantate incat iti vine sa-ti versi matele...
Si sunt satul de toata lumea... De toata graba asta aiurea... Si e greu sa nu intri in rezonanata cu tot ce se intampla... Asa ca am devenit si eu un grabit fara rabdare si care injura aproape in continuu... Nu stiu ce e de facut... Probabil sunt unul din multii care sufera din aceasta cauza...
Dar nu este nimic de facut...

Ok... Deocamdata mi-am pototlit focul ce ma arde... Sa vedem cum o fi ziua de maine... Daca nu, astept pe Mosu' sa-mi aduca darul... Sa pot juca ruleta ruseasca... Si cu putin noroc... bang... Al paispelea "nene mort" cum zice Briosa... Adio psihopatule... Ti-a sosit ceasu'....
Asa ca... sterg blogu', astept cadou'... caftesc Mosu'.... gonesc renii... si imi las creierii sa-si ia zboru' liberi...

Frumos scenariu... Pacat ca nu se poate realiza... ;)

Noapte buna! Bang....

1 comment:

Anonymous said...

nu sterge nenea blogu.
daca vrei sa ucidem oameni gratuit, sunt alaturi de tine. eu umplu sticlele cu acetona si benzina, tu le aprinzi :D
si faza cu dungile si papusa, era un film cu Arnold in care cauta o papusa TurboMan pentru fiul sau si ajungea sa bata vreo 20 mosi craciuni cu un candycane imens :D