Tuesday, November 4, 2008

Zilele astea m-am simtit din nou destul de rau... Probabil ca ma asteapta operatia... Este un lucru care ma demoralizeaza intr-o oarecare masura... Atunci cand ma simt rau tolerez atat de greu ineptiile unor colegi... Simt ca o iau razna uneori... Abia reusesc sa-mi tin cumpatul cateodata... Oboseala isi spune cuvantul... Sunt satul de munca pe care o fac... A ajuns sa ma afectezeprea tare in unele momente... Ascult muzica si ma calmez catre seara... Dar e destul de greu... Trebuie sa fac ceva... Trebuie sa se produca o schimbare in bine... Deocamdata asteptam sa vina pe lume cel de-al doilea micut... Este destul de greu, dar vom supravietui... Poate reusesc sa-mi duc si eu la capat sau macar pana la jumatate ceea ce mi-am propus...
Sunt putin melancolic si imi amintesc de copilarie si de strabunica mea atunci cand imi fac ceai de sovarf... Un lucru foarte de placut... Ceaiul de sovarf... Il recomand cu caldura bautorilor de ceai... Imi doresc un pumnal... Ca atunci cand ma voi hotara sa devin criminal in serie sa nu mai fie nevoie sa ma decid asupra metodei... :))

Si acum gata... Mi-am baut ceaiul de menta cu lamaie si miere... M-am calmat cat de cat... Chiar daca nu ma simt grozav... Tot sunt mai bine decat in cursul zilei...

Horror, sweet horror...

No comments: